Od zítra!

2. června 2018 v 14:26 | Clementine
Čauky holky, už delší dobu některé z vás sleduju, a protože bych přes léto ráda vyladila figuru a fyzičku, přidávám se.

Od zítra! :D

Ne, kecám. Na začátku května jsem se konečně dokopala zvednout zadek a trochu se začít hýbat a lépe jíst, za 17 dní jsem shodila 3 kila, jedno jsem tedy následně nabrala, když jsem chytla chřipku, týden jsem ležela doma, a pak jsem na týden odjela na školní akci, kde jsem si dopřávala hromady nezdravého jídla, ale což už. Už jsem doma a zdravá, takže mám čas na sobě pracovat, a tento blog si zakládám pro sebe jako motivaci, aby se mi zase nestalo, že si jeden den dám pauzu, a on je to najednou týden, že.

Takže pokud jste na tom podobně, ráda spřátelím. :-) Už jsem si tedy někoho i drze hodila do linků, snad vám to nevadí, kdyby ano, stačí napsat a smažu vás.

Asi by se slušelo se představit, tady si budu říkat Clementine (podle stejnojmenné písničky od Sarah Jaffe, kterou momentálně jedu pořád dokola :D). Je mi 22, jsem typická pražská kavárenská povalečka, až na to, že kafe nepiju. Studuju, k tomu pracuju a věnuju se dobrovolnické činnosti, miluju vzdělávací a zážitkové akce, ráda lítám po venku a ráda ležím zahrabaná v posteli u pitomých teenage seriálů.

Vzhledem k tomu že si blog zakládám jako motivaci a zpětnou vazbu při hubnutí a sportu, asi bych se měla zmínit o tom, jak to mám. Jsem veskrze nesportovní člověk, který má nulový odhad na vzdálenosti, takže ho při tělocviku vždycky trefí míčem do nosu, a nulovou rovnováhu a ladnost, takže na hrazdě nebo kladině vypadá jako opilá brambora.
Z toho důvodu jsem si vybrala běh, při kterém většinou nezvládám ohrožovat sebe ani okolí. Taky je to levné a člověk dýchá lesní vzduch, ne těla ostatních v posilce, že. Za ten měsíc jsem si to celkem zamilovala, a v menu tak kromě odškrtávání kil najdete i moje běžecké cíle. První je uběhnout 5 km, druhý dostat se s touhle vzdáleností pod půl hodiny. Teď jsem měla nejlepší 4,2 za 26 minut a cítila jsem se v pohodě, takže si věřím, že 5 km dám do prázdnin (pokud teda nebude konstantně 40°, že.
Než jsem chytla rýmičku, tak jsem běhala ob den 3,5 - 4,2 km, takže něco pod půlhodinku, a ty dny, kdy jsem neběhala, jsem posilovala (hlavně zadek, na ten si potrpím :D). Teď se k tomu zase vracím.
Kromě toho se snažím jíst zdravěji (říkám po tom, co jsem si dala mamčiny jahodové knedlíky, lol) a vařit si sama, protože to, co utratím za jídlo, je fakt děs. :D Házím si to orientačně do kalorických tabulek, ale nemám váhu, takže odhaduju, každopádně zatím to fungovalo, tak se asi aspoň přibližně trefuju.
Můj hubnoucí parťák je můj ex (chodili jsme spolu už před pár lety, a teď jsme besties), na tábor začátkem léta bych chtěla odjíždět s 65 kily, a v září bych na jednu mojí oblíbenou akci s číslem 60. Pak bych se optimálně chtěla dostat ještě trochu pod, ale uvidíme, takhle hubená jsem se neviděla pár let a vychrtliny se mi nelíbí, o zadek a prsa přijít nechci! :D Hlavně, aby na mne byly nějaké ty svaly, ne jen tuková vycpávka. Tlustá nejsem (byť jsem se nějak pomalu proválela skoro k hranici nadváhy), klukům se líbím, sobě celkem taky, takže mi jde spíš o zdraví, energii a fyzičku (jsem člověk, co se pohybuju skoro výhradně v klučičích kolektivech, takže chci stačit), a pak až o vzhled, i když je to rozhodně příjemný bonus. :-)

Budu sem házet sem tam co jím a cvičím, pochopitelně svoje pokroky, budou-li, a pocitové výlevy (nebudu to přehánět... možná). Budu ráda za podporu!

Užívejte víkendu, C. :-)
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama